loading...
پرشیا دانلود
mina8 بازدید : 661 1392/07/09 نظرات (0)

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D1380633999421.jpg


در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست…


بقیه ی اس ام اس ها را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...


http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D1380633999421.jpg


ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم

::

در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست…

::

تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس، گل جاوید ایام! تو را صد سال نوری دوست دارم

::

فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی

::

درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم.

::

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است

::

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

::

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟
بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

::

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!

::

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم

::

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو ..
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

::

با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست

::

با تو یک کاسه آب، یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.

::

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
“وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین . . .

::

در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز .

::

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون
اما چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش . . .

::

با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

::

در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست / چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز / دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست . . .

::

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
“خوب نیستم . . .

::

در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند
من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش . . .

::

قلب عزیز لطفا خفه شو و در همه کارها “دخالت” نکن !
همان کـه خون “پمپاژ” کنی کافیست
اگر هم “خسته” شدی اجباری نیسـت به کار . . .+++

::

خوشی با خوبی فرق دارد
به خاطر خوبی ها
از خیلی خوشی ها ، باید گذشت . . .

::

صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم . . .


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 8,744
  • بازدید سال : 83,062
  • بازدید کلی : 7,828,108