loading...
پرشیا دانلود
mina8 بازدید : 681 1392/07/15 نظرات (0)

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138113379116071.jpg

باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.
فقط می خواستم یادآوری کرده باشم


بقیه ی اس ام اس ها را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138113379116071.jpg




یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم داشتم !

::

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه “ﺍﯾﻦ” ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟؟؟

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ و در واقع “ﺍﯾﻦ” ﻣﯿﺸﻪ “ﺍﻭﻥ” …

ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ !

::

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !

::

موقع رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید ؛ خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن …

::

اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟

.

.

.

باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم.

فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

::

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ….. آفرین همینطور ادامه بده

::

همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه

نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟

::

دارم به این فکر می کنم که

آﺩﻡ می تونه ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ

ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ

::

یه قانونی هست که ما اختراع کردیم

ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪ ﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .

ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ

::

آغاز هر پایانی، یعنی پایان هر آغاز که انتهایش ابتدای شروع اول است

در مسیر شروع اغازی بی پایان…..

(من که نفهمیدم چی گفته، شما فهمیدید؟؟!!!!!!!!!!)

::

ضد حال یعنى سه صفحه به یکى پیامک بدى و …بعد جواب بده Ok…!!

::

یه روز کلاه قرمزی و سوباسا و تام و جری و پلنگ صورتی و جودی آبوت و مستربین و ملوان زبل و سونیک و هایدی….

تصمیم گرفتن تو رو سرکار بذارن! مشکلیه؟!

::

ضد حال یعنى…مریض بشى برى دکتر ولى دکتر بهت اجازه نامه مرخصى از مدرسه رو نده!!ضد حال از این بیشتر؟!

::

همراه اول شما را به دیدن بقیه اس ام اس ها دعوت میکند

::

عشق وقتی بشود دات کامی،حاصلش نیست جز ناکامی!!!!!

نتیجه گیری:برید عشق های دات آی آری پیداکنید……..

::

تا حالا کسی بهت گفته از صمیم قلب دوستت دارم یا گفته عاشقتم م یا حتی گفته تو تموم دنیای منی یا نگفته ،به من ربطی نداره! می خواستم بگم نمی خواد بیای کوه دارم با یکی دیگه میرم.

::

مژده مژده با ارسال یک پیامک خالی به شماره بنده میتوانید از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید.چیه خو؟؟؟ من به فکره شمام

::

آروم دستتو بذار رو سرت…چیزی احساس نمیکنی….نه؟

اشکالی نداره بعضی بزها شاخ ندارن….!

::

یه چن روزیه یخچال خونمون خالیه،یعنی هرروز داره خالی تر از دیروز میشه،میخواییم متکا بذاریم توش خنک شه واسه شبا،لااقل بی مصرف نمونه بنده خدا icon neutral اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

::

نفسم با یک چشم به هم زدن قط می شود

با هر بار چشم بر هم زدن تو نفس من قط و وصل میشود

مثل جغد نگام کن تا یکم نفس بکشم کثااااااااافط

::

آخ پگ پکچ سپیخو کمچچ ووئچج پضصث

.

.

.

.

.

.تبریک می گم شما تونستید به زبان میمون آنگولایی صحبت کنید

::

***$$$!!!@@@^_^@@@!!!$$$***

وقتی گوشی رو میذاری رو زنگ اینقدر که زنگ زدن گوشی آدم رو به خوابیدن ترغیب می کنه خود خواب همچین کششی نداره!!!

::

سردرگم و مضطرب و ناامید رسیدم به یه کوه و صخره ای بلند فریاد زدم :ایا امیدی هست ؟

جوابی امد : دادنزن روانی ؛بله مدرسان شریف .تلفن دوتا ۶

::

آقا به نظر من باید برای دستشویی هم زنگ بزارن.همه اش که نمیشه در زد.

ها؟

شمام با من موافقید؟

::

نسخه جدید دیوان حافظ: اون یوسف گمگشته ای ک برگشت به کنعان استثنا بود!! تو غمت را بخور!!!

::

دیشب هرچی منتظر موندم ایرانســل بهم اس نداد! ،

ظاهــرا رابــطه ی ما فقط کاریه و من دچار سوء تفاهم بودم …

::

چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون کوچه‌ی قلبم که میگفتی؟ نون خشکیه!

::

تا حالا دیدی خر پرواز کنه؟ حتما ندیدی، پس سعی نکن پرواز کنی!

::

بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ….!

::

در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!

::

عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!

::

بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

::

دیروز رفتم دکتر گفت اس ام اس خونت کم شده، میتونی برام کاری بکنی؟

::

اس ام اس ورزشی

برو پایین

.

.

.

برو بالا

::

تنهای ام با تو، خوشبختی ام با تو، مهربونی ام با تو، سختی ام با تو، تو صحرا با تو، تو دریا با تو، تو اسمون با تو، چیپس جدید با تو!

::

تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!

::

خیلی پستی

.

.

.

.و بلندی در زندگی وجود دارد!

::

می دونی فرق توبا پنالتی چیه؟

پنالتی ۵۰ ۵۰ گله ولی تو ۱۰۰ در ۱۰۰ گلی!

::

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم

.

.

.

.

سیمان بفرست کار خوابیده

::

خیلی دوستت دارم عشق چشم آبی

یه مشکل هست سر راهم هست

چیه ؟ اینکه تو خیلی گاوی

::

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

::

اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد:”چند نشون میدم؟؟”

یعنی بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترک

::

همه ما بالاخره یک روز بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد.،‏ آنجا که همسرمان خواهد گفت:‏ یا من یا ته دیگ سیب زمینی!!‏

و چه لحظه سختی ست لحظه جدایی از همسر!!! ‏‏^‏-‏^‏

::

بعضی از دخترا دوست دارن بیشتر آرایش کنن ولی متاسفانه صورتشون تموم میشه icon neutral اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید

پسرا پرچمارو ول کنید سوت بزنید

::

به بعضیا باید گفت ببین شکلاتم مغز داره ولی تو نداری…!

::

گر نباشد چیزکی….

یه سری باز زر زر میکنن!


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 8,984
  • بازدید سال : 83,302
  • بازدید کلی : 7,828,348