loading...
پرشیا دانلود
admin بازدید : 231 1395/04/16 نظرات (1)

با سلام خدمت همه دوستان و همراهان همیشگی که حتی بعد از دو سال اپدیت نشدن سایت باز هم همراه ما هستن!

راستش تصمیم گرفتم سایت رو از بلاتکلیفی دربیارم و امیدوارم با کمک همتون اینکار انجام بشه!

اول از همه بخاطر تبلیغات ازتون عذر میخوام و خدا میدونه خودم چقد از این تبلیغات متنفرم !

در چند روز اینده کانال تلگرامی ما راه میوفته که با بیشتر فعالیت هامون رو اونجا انجام میدیم!

شما هم بهمون کمک کنین که یه دستی به سر و روی سایت بکشیم !

نویسنده افتخاری هم جذب میکنیم البته اگه قابل اعتماد باشه!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد در تاریخ 1395/05/06 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام
اگه ممکنه اکانت من دوباره فعال کن که اگه قابل بدونی دوباره فعالیتم تو سایت شروع کنم
یادمه اولین بار که گوشی خریدم یوسی روش نصب کردم وتو سایت شما فعالیت کردم ودر مدت کوتاهی با استفاده مطالب سایت شما تونستم پیشرفت کنم برای همین یه حسی مثل وفاداری نسبت به سایت شما دارم
در هرحال از فعالیت دوباره سایت خوشحالم و هرکاری از دستم بر بیاد برای کمک به شما انجام میدم تا پرشیا دی ال شکوه قبلی خودش دوباره بدست بیاره
موفق باشی
پاسخ : ایمیلتو چک کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 1,415
  • گوگل امروز : 44
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 3,722
  • بازدید ماه : 8,265
  • بازدید سال : 82,583
  • بازدید کلی : 7,827,629