loading...
پرشیا دانلود
admin بازدید : 5865 1391/03/10 نظرات (0)
مکالمۀ معکوس (Reverse Speech) چیست؟

مکالمۀ معکوس به معانی پنهان در صحبت های وارون شدۀ ما می پردازد. این پدیده ابتدا در اوایل دهه 80 با معکوس کردن موسیقی راک اند رول و عبارات حیرت آور آن به شهرت رسید. از آن زمان تحقیق های دقیق تری روی آن انجام شد و امروزه می دانیم که در مورد تمام مکالمات روزمره ما صدق می کند و این امر از اواخر دهه 90 در امریکا به یک اصطلاح روزمره تبدیل شده است.

اگر مکالمات ضبط شدۀ انسان به طور برعکس پخش شود، عباراتی که معمولاً کوتاه و در رابطه با کلام گفته شده هستند شنیده می شوند. کاشف این امر دیوید جان اوتز (David John Oates) مکالمه معکوس را این طور توصیف می کند که فرایند زبان در واقع دو مرحله ایست، مستقیم و برعکس. هنگامی که مغز در حال ساختن صوت مکالمات ماست، آن را طوری شکل می دهد که دو پیام هم زمان فرستاده می شوند. یکی از آن ها مستقیم و عادی ست، که جملات ذهن خودآگاه است، و دیگری معکوس است، که عبارات ذهن نا خودآگاه است.



این عبارات معکوس در واقع حقایق را دربردارند. قسمتی از مغز ما که حالت تقریباً قفل شده ای  دارد از تمام حقایق آگاه است. این عبارات معکوس می توانند حقایق نا گفته در مکالمات و پنهان شده در دروغ ها و همچنین انگیزه های ناگفته، نقشه های پنهانی و دلایل بیماری ها و معضلات را بیان کنند. همچنین می توان از این امکان برای دست یافتن به اطلاعات مضاعف در مشاغل مختلف و رقابتی و بازجویی ها سود جست. در ایالت اورگون (Oregon) از این روش در بازجویی های جنایی استفاده شده و نتایج آن توسط تست DNA در یک مورد ثابت شده است.

همچنین ثابت شده کودکان از 3 ماهگی تا 13-14 ماهگی به صورت معکوس شروع به حرف زدن می کنند در حالی که ما متوجه صحبت کردن آن ها نمی شویم.



در این وب سایت شما نمونه هایی از صحبت کردن معکوس بچه ها ، همچنین مکالمات افراد سیاسی و مشهور و برخی ترانه هایی را که معکوس شده اند می توانید پیدا کنید.

دانلود برنامه مكالمه معكوس : کلیک کنید


اسب تراوا



اسب تراوا ماجرای اسبی چوبین است که با استفاده از آن، قلعه شکست ناپذیری که با محاصره و جنگ سقوط نمی کرد، به تسخیر دشمن در آمد. داستان از این قرار است که سربازان دشمن، قلعه ای را که مدتها در محاصره قرار داده بودند، پس از مدتها جنگیدن نا امید شده و برای تسخیر آن نیرنگی را طراحی کردند. آنها اسبی چوبین ساختند و آنرا در بیرون قلعه گذاشتند و خود عقب نشینی نموده و وانمود کردند که از ادامه ی حمله منصرف شده و به احترام مقاومت مدافعین قلعه، اسبی چوبین را به آنها هدیه کرده اند.



مدافعین قلعه مفتون زیبایی و عظمت اسب چوبین شدند و آنرا به داخل قلعه برده و مشغول جشن و سرور و پایکوبی گردیدند. اما نیمه شب که آنها مست و سرخوش در خواب بودند، سربازانی که از قبل در دل اسب چوبین پنهان شده بودند از درون آن بیرون آمده و دروازه ی قلعه را گشودند و دشمن که در این فاصله با استفاده از تاریکی شب خود را به قلعه رسانیده بود، وارد شده و با غافلگیر کردن مدافعین و قتل عام آنها، قلعه را به تسخیر خود درآوردند.



آن چه که در جهان هستی وجود دارد و انسان به نحوی با آن سرو کار دارد، شعوری بر آن حاکم است و در پشت آن، شعور دیگری نهفته است که در بعضی مواقع ممکن است همان اسب تراوا باشد. به عبارت دیگر همانطور که ماده، ضد ماده و انرژی، ضد انرژی وجود دارد؛ شعور، ضد شعور نیز جزیی از اجزای جهان هستی می باشند. لذا همواره ما در معرض شعور و ضد شعور قرار داریم که بسیار هوشمندانه عمل مي كند.



ذهن انسان پيچيدگي هاي بسيار زيادي دارد و از فيلترهاي محافظ بسيار قوي برخوردار مي باشد. فيلتر عقلي راه ورود هر گونه اطلاعاتي را كه با باورهاي ما و منطق مغايرت داشته باشد مي بندد. ذهن قادر است اطلاعاتي را كه به آن مي رسد مورد پردازش دقيقي قرار بدهد حتي اگر وارونه باشد. در ستاد مركزي ذهن، محدوديتي براي فهم زبانهاي مختلف نيست و هر مطلبي به هر زباني براي اين ستاد قابل فهم بوده و به كار گرفته مي شود. اين سطح از ذهن جزيي از ناخودآگاهي بوده، كه ما به آن واقف نيستيم ولي اثرات آن بر روي عملكردهاي انسان ظاهر مي شود.



با استفاده از همين اصل، شبكه منفي، كليه اطلاعات غلط خود را به ستاد مركزي ذهن انسان مي رساند و رفتار او را تحت تاثير قرار داده و تمايلات او را به سمت دلخواه هدايت مي كند. شعر و موسيقي نيز مي توانند به عنوان اسبهاي چوبين مورد سوء استفادۀ شبكه منفي قرار گرفته و در حد بسيار گسترده اي در اين رابطه به كار گرفته شود. زيرا در حالت عادي ذهن انسان اجازه ي عبور به بسياري از اطلاعات را نمي دهد. براي مثال اگر ما بشنويم كه « به‌ شيطان گوش بده » شديدا مقاومت منفي نشان خواهيم داد و از آن اجتناب مي كنيم. اما اگر همين دستور در معكوس شعر آهنگي قرار داشته باشد، از آنجا كه ما با كمال ميل آن ترانه را گوش مي دهيم اطلاعات نابجاي پشت آن مانند اسب تراوا وارد قلعه وجودي ما شده و در فرصت مناسب اثر خود را به جاي خواهد گذاشت. جالب اينجاست كه معكوس شعري كه شنيده مي شود هيچ ارتباطي به خود شعر ندارد كه اگر شعر را معكوس بنويسيم به آن دسترسي پيدا كنيم. نكته ديگر اين كه انجام اين كار به كمك تكنيك امكان پذير نيست و اين كار در حد يك اعجاز مي باشد.


منبع:http://ufolove.wordpress.com
برچسب ها Power Sound Editor , نرم افزار برش و برعکس کردن آهنگ + آموزش و.......(لینک جدید اضافه شد) , :: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار برش آهنگ , برعکس کردن آهنگ , برعکس کردنموسیقی , برش , بر عکس , ریورس , موسیقی , آهنگ , دانلود نرم افزار , Audacity , دانلودAudacity , دانلود نرم اففزار , برنامه ويندوز , برنامه كامپيوتر , پرشيا دانلود , دانلود تلويزيون , دانلود نرم افزار ويندوز , نرم افزار كامپيوتر , نرم افزار , ويندوز , دانلود برنامه , رگردان موسیقی , برگردان , شیطان , برگردان موسیقی شیطان پرستی , شیطان پرستی , برگردان موسیقی منفی , برگردان موسیقی مثبت , نمونه , آموزش کار با نرم افزار برگردان موسیقی , آموزش برگردان کردن موسیقی , دانلود نرم افزار برگردان موسیقی , آموزش کار با نرم افزار برگردان موسیقی شیطان پرستی , نرم افزار برگردان موسیقی شیطان پرستی , موسیقی ضد شیطان پرستی , دانلود نرم افزار برگردان موسیقی شیطان پرستی , دانلود نرم افزار ویرایش آهنگ , دانلود نرم افزار بر عکس کردن موسیقی , دانلود نرم افزار کامپیوتر برای آهنگ , یار مهدی , نرم افزار برگردان موسیقی , دانلود نرم افزار برگردان موسیقی شیطانی , آهنگ برگردان , برگردان اهنگ , بگردان موسیقی , دانلود نرم افزار برگردان , موسیقی شیطان پرستی , دانلود موسیقی شیطان پرستی , دانلود شیطان پرستی , موزیک شیطانی , برگردان موسیقی شیطان پرستی به صورت کامل , شیطان پرستی و موزیک , AudioEdit Deluxe 5.01 , AudioEdit Deluxe , AudioEdit , AudioEdit Deluxe 5.01 دانلود , AudioEdit Deluxe 5.01 دانلود نرم افزار , AuدانلودdioEdit Deluxe , AudioEdit Deluxe دانود برنامه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 9,168
  • بازدید سال : 83,486
  • بازدید کلی : 7,828,532