loading...
پرشیا دانلود
MajidNourozi بازدید : 575 1392/03/27 نظرات (1)

خدایا ..!!

از تو دلگیرم...

گفته بودی حق انتخاب داری

پس چرا انتخابم در کنار دیگریست؟

برای مشاهده بقیه ی جملات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

خیال نکن

اگر برای کسی تمام شدی ،امیدی هست!

خورشید...

از انجا که غروب میکند ،

طلوع نمیکند!

.

.

تنهایی تلخ است!

تلخ مثل نگاه نوازنده ای که با دست های بریده به پیانو می نگرد!

.

.

چقدر شعر نوشتم برای باران ...

غافل از این دل تنها که بارانی بود...

.

.

قلبم این روز ها سخت درد میکند! کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست!

.

.

خلاصه کردن عالم خلقت در یک موجود و بزرگ کردن یک موجود تا مقام خدایی....

عشق یعنی این!!!

.

.

تو بازی زندگی موقع یار کشی چه خوبه ادم بگه :منو عشقم شما همه!!!

.

.

ای عشق بیا مشتری جانم باش              در سینه دلی به شرط چاقو دارم

.

.

گفته بودم : که هیچ وقت بی من نرو ...به خیالش به ابادی رسید ؟ نه!!!!

چرا غی که در سیاهی میدرخشد ،، چشم گرگ است!!!

.

.

صدا نزدی اسمم را !!

<<جانمی>> که کنار گذاشته بودم گندید!!

.

.

تمام پرانتز ها را میبندم دوست داشتنت توضیح اضافی نمیخواهد!!

.

.

انواع قهوه:

1. شیرین مثل چشات

2. رقیق مثل قلبت

3. تلخ مثل دوریت

.

.

نمیدانم چرا با اینکه میدانم از ان من نخواهی شد ....

چرا با تار و پود جانم برایت خانه میسازم...

.

.

دلم را تهدید کرده ام بهانه ات را نگیرد وگرنه میدهم باز بسوزانیش....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 8,986
  • بازدید سال : 83,304
  • بازدید کلی : 7,828,350