loading...
پرشیا دانلود
Morgan بازدید : 1040 1392/03/30 نظرات (0)

 

اس ام اس دل
صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی ، جانم را میگیرد
نزن این حرف ها را
دل من جنبه ندارد

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن های الکی

 تازگیا هر کی میگه دوست دارم خندم میگیره! بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای؟

 

اس ام اس دل
صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی ، جانم را میگیرد
نزن این حرف ها را
دل من جنبه ندارد

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن های الکی

 تازگیا هر کی میگه دوست دارم خندم میگیره! بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای؟


.

.

.

اس ام اس عاشقان واقعی

ھستن آدمہائی کہ عاشقن.عشقشون ترکشون میکنہ اما…
ھرگز نمیگن ای کاش ھیچوقت با ھم آشنا نمیشدیم…

.

.

.

اس ام اس شیرین و فرهاد و کوه
تیشه ام را آورده ام تو فقط بکو کدام کوه…
.
.
.
.
فقط کمى ” شیرین ” باش…

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن

تو را دوست دارم
تو را دوست دارم چرا باورت نیست
به عشقت دچارم چرا باورت نیست
تمام خودم را اگرچند ناچیز
به تو می سپارم چرا باورت نیست
اگر هم در آتش ولی باز با تو
قدم می گذارم چرا باورت نیست

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن
یکی از قشنگترین حس ها اینه که بعده یه دعــوا
از نگاهش بفهمی
که هنوزم دوســـت داره…♥

.

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و شاعرانه
عـــــــــاشــــــــقتم من عــــــزیـــــــزم

آخـــــــه تویــــــی احــــــــساس ***قـــــــــشنگم***

تـــــــــو رو دوســــــــــــــــت دارم عـــــــزیـــــــــزم

تــــــــــــویِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــی آرزوی ****قــــــــــــلبم****

.

.

.

اس ام اس قلب فاسد

قــــلــــبــی کـــه هـــر جــــا گـــیـــر کـــنــه قـــلــب نــــیــســــت کــه

قــــلـــابـــ مـــاهــیــگـــیــریـــه

.

.

.

اس ام اس خیانت

 اینکه کاسه ای زیر نیم کاسه است یعنی من به تو فکر میکنم ….وتو به دیگری… .

.

.

.

اس ام اس غم زن و مرد
وقتی یه مرد غم داره یه کوه درد داره
وقتی یه زن غم داره فقط یه کوه کم داره

.

.

.

چشمهایم خشکیده اند،
و دیگر حتی شعرم نمی آید!
نکند
شعر هایم ماسیده اند…؟!
بیا
بدون تو
یخ های دلم
آب نمیشوند…

.

.

.

اس ام اس اشک

سلامتی خودم…
که هیچ اعتقادی به بغض ندارم..
ابری که بشم..
حتما می بارم!!

.

.

.
اس ام اس با موضوع دل

این ک در آن جا خوش کرده ای

..دل است..

نه شهر بازی!!

.

.

.

دیدی همیشه عکسایی که از یه جاده میکشن آخرش باریک و باریکتر میشه؟واسه اینه که اون آخرا رو باید تنها بری، تنهای تنها.

.

.

.

تنها..
بی هوایی..
آدمی را خفه نمیکند..
گاهی..
هَوایی شدن..
آرام آرام..بدون روسیاهی..خاموشت میکند!

 

برداشت : sms4i.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 1,415
  • گوگل امروز : 44
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 3,741
  • بازدید ماه : 8,284
  • بازدید سال : 82,602
  • بازدید کلی : 7,827,648